Sunday, July 29, 2007

weekend oh..weekend

ermmm.....ape yg aku tlah buat sepnjg 2 hari weekend nih ek?meh summarize..

1) Gi Karnival Kerjaya kt UPM ngn zie..tp ampeshh x mntk keje or drop resume pon coz xde satu pon yg bersangkut ngn kitorg..so tujuan sebenar: utk mencarik keje telah tersasar kepada berjalan2 didlm UPM dan memperkenalkan tmpt2 menarik (menarik ker?) seperti fakulti terchenta,dewan2 kuliah,dewan besar tmpt konvo and exam dan juga umah sewa di dpn kafe itu kepada zie...ciyan zie kena dgr aku bebel..

2) Tetibe mengikut n menyebok2 ngn kwn2 zie yg aku langsung x kenal kt Midveli.Ini sumer adalah gara2 balik awal dr Karnival Kerjaya tu dan terpaksa menunggu fawah n jaja kuar wyg sebab aku nk balik umah fawah.so,kene la dtg bersama2 tuan rumah..

3)Dibelanja Pizza Hut oleh fawahh..kenyang2..tenkiu2..nnt aku keje gomen aku banje ko lak ek
berangan!

4) Gi wedding Faten kt Kajang.Faten ni member kt matrik + upm..Die ni penyumbang terbesar jawapan2 tutorial utk aku dulu..hehehe...Dapat jumpe bdk2 kuliah mase kt matrik(Lidd n Raheela).Lidd makin tembam,Raheela makin kurus...Faten cun glerr!!!Makanan pon sedap.Sempat la amek gamba sket2 ngn diorg.(Gambar utk jeleskan ajah..muahahaha).Semoga bhgia ke anak cucu Faten!!!(kalo faten bace entry nih la...)

pelamin anganku musnah..hihi




faten's wedding(from left:fawah,faten,husband faten and me)

Sekian sahaja laporan weekend saya di minggu ini..
sebnyrnyer laporan ini xkan ujud kalo aku x buhsan glerrr skng..huhuhu...

1 comment:

Unknown said...

tak aciiiiiii

aku nak balikkkkkkk....

aku kene extend smpai 19hb :(( bongok giler :(( tolongggggg