Tuesday, July 31, 2007

akhir rasa ini

skng tgh giler dgr lagu nih..lagu wajib dengar setiap hari..heheheh...nape ntahh...sebab BAM yg nyanyi kot..comey nyer BAM..comey bangat...suke tgk matanya yg sepet dan dimple nyer yg dlm...hehehe..so ini lirik lagu feveret ku..enjoyyy!!!!


Akhir Rasa ini - SAMSON

terlarut aku
dalam kesendirian
saat aku menyadari
tiada lagi dirimu kini
sampai kapankah
aku mampu bertahan
tetapi aku jalani
semua kisah hidupku ini

tak akan terganti
setiap kenangan yang telah terukir
kan terekam indah
dan melekat di hati

akankah berakhir
semua rasa yang telah tercipta
didalam benakkudan didalam asa ku

terlarut aku
dalam kesendirian
saat aku menyadari
tiada lagi dirimu kini

tak akan tergantisetiap kenangan yang telah terukirkan terekam indahdan melekat di hati

akankah berakhir
semua kisah yang telah tercipta
didalam benakku
dan didalam asa ku

4 comments:

Nira Adnan said...

aku ske gak...
lebiu bam....
muuaarrppkkhh...

Sunan_Jati said...

hehehe...

Anonymous said...

amboi2....dh ade blog ye??
bile nk tulis psl aku yg best dlm blog ko? hehe ;p

~zughai~

**mEaSa** said...

zughai: bler kite jumpe2...bler aku atau ko da kawen..bler2 lah..hehehe.
hah...aku tahu,bler ko da dpt gaji n u treat me wokehh???