Tuesday, December 30, 2008

Twilight~!

Semlm before tido,aku pon bace2 la sket twilight book.Yes!!Finally i managed to get Twilight book.Thanks to Sha sebab tolong aku belikan buku tu.Siap jadik pekerja kedai buku yg tak berbayar agi.Cayalah beb! Heee..
Tapi bukan nk citer psl tu.Nak cite pasal ni.Aku tgh2 bace buku tu.Then aku rase ngantok,bangun then tutup lampu bilik.then tido.Tgh2 aku baru jek berangan2 amek mood nk tido tu.Aku rase ade satu "bende hitam" besar hempap badan aku.Giler sakit.Pastu aku bace2 la ayat Kursi.Tetibe aku cam terdengar bende hitam tu gelak "hahaha"Pastu aku bace2 lagi ayat Kursi..Bace dan terus bace.Aku pon nk capai la Yassin bwh bantal aku.Tetibe je "bende hitam" tu hilang.Aku pon trus bangun dan rasa sungguh scary.Sambil tu pandang buku Twilight kt sebelah aku.Erkk..aku baru je bace beberapa muka surat.Trus ade bende kaco aku?Cane ni?Buku Twilight ni berhantu ke?Huuuu..Sungguh scaryy~!!

P/S:Semlm dgn diteman-ing Sha aku telah pegi Subang Parade utk beli something berharga.Harap hasilnye membanggakan.Wait n see the result for the next 2-3 months.InsyaAllah.

4 comments:

Anonymous said...

ko tgk x rupe "bende itam tu" ade rupe hero twilight tu x? haha..kalo ade hensem woo..(just joking)

p/s : len kali basuh kaki sebelum tdo..

Little Things said...

huh.. measa banyak sangat tgk cerita hantu ker atau baca entry hantu.. muahahahha.. tu lah awak... tak ikut nasihat2 yang kiter utarakan dalam entry ghost kiter tu.. kan dah kena kaco hantu.. muahahha

sitizero said...

haishh..
napela bace entry kamu ni d malam2 hari ni..
...

**mEaSa** said...

sha :kalo mcm hero twilight.aku biarkan je die hempap aku..hahaha..

riana: sebab bace twilight kot.

heed : hahaha..bende hitam.gi kaco heed plak :P