Thursday, December 25, 2008

Oh Please!


Cube korg teka ape bende nie?(sile rujuk gambar di atas).
FYI,ini adalah freshener.Eh,betul ke aku eja?Yes!Pewangi udara tu.Ini digunakan supaya ruang2 utk kite bernafas tu adalah wangi,harum dan segar.
Dan ye.Saya memerlukan bende alah ni di opis.Ini adalah kerana ade bau yg kurang enak!
Siyes!Bau ini boleh membuatkan rongga2 saluran pernafasan sy tercedera!Bygkan kalo dr pagi lagi saya terpksa menghirup bau yg kurang enak.Haihhh...Sungguh mengganggu ke-fokus-an saya utk bekerja.Dan saya adalah wonder adakah die tak mandi pagi?Ataupon pakai baju yg sama berminggu2?Ataupon takde duit nk beli deodarant?Mungkin jugak rumah die air dah kene potong smpi tak ley nk mandi dan basuh baju?Huuuu..
Dan terima kasih ukt Cik Lily kerana meminjamkan bende alah ni kepada sy.Siap dgn pesanan penaja lagik "kamu,sile letakkan betul2 di bwh hidung" erk.baiklah cik Lily dan juga kepada Cik Hid yg sanggup menghantarkn bende ni pada sy :)
Dan ptg nie haruslah saya membeli freshener sendrik kan?So ape cadangan kamu2 sekalian?Ape brand yg bagus supaya rongga2 pernafasan sy tidak terganggu?
Oh Please!!

8 comments:

Little Things said...

tu pewangi macam masa kiter sekolah2 rendah yang biji2 dan boleh simpan di dalam pensil box erk? hehehe...

Adam. said...

Haha!
aku tau sumber bau-bauan tu.
lawak2!

Unknown said...

sy pun tahu jugakkkkkkkkk!heheh..sabor je la kak ek

jojo said...

hahahah..measa ko adiahkan die perfume la takpon deodorant.klu tak paham gak tak tau la..tak pon ko tny aper problem die sebenarnye nmpk caring sikit..

Little Things said...

jojo: kiter pon nasihatkan measa yang sama. ikut ym la tapi..

sebab kan kita harus musnahkan punca bau bauan itu.. selagi punca ada.. selagi tu lah ada bau.

sitizero said...

hihih.
kamu,da beli yg baru ke?
=)

**mEaSa** said...

yana : erk..ye ke?tak tau :|

hafeez n mira :hahaha..aku rase satu kampeni ni tau :P

jojo: erk.tak mo!!

yana lagi : camne nk hapuskan?kick die dr kampeni nie mungkin :P

heed:dah beli.tapi tesilap masuk plestik hadiah kawen adik kwn.so terbg kat pengantin plak ..haihh

Anonymous said...

cik sara, slamat maju jaye dudOk di situ! been der in d same shOes. saye hanye mampu besimpati.