Saturday, August 15, 2009

Migrain kah?

Semenjak kerja baru ni saya selalu sakit kepala.

Adakah terkena migrain?

Atau kerja terlalu byk smpi sakit kepala?

Tapi saya bukan seorg pembangun perisian pon.Saya hanya seorg penguji perisian saja.

Dan ketika saat saya menaip entri ini.Kepala adalah sgt sakit dan perut juga sangat lapar.
Sepatutnya hari ni saya bersuka ria di Sunway Pyramid bersama Azah menghadiri shuemura *eh,betulke eja?* party..Tapi tidak! Saya berada di opis ter-chenta menglangsaikan kerja menguji perisian ini. :

Huhu..tk mengapalah.Utk kebaikan diri sendiri jugak!

Notes: Kenapa rakan sekerja cina ni memakai seluar pendek di opis di hari minggu?sungguh sempoi!!

1 comment:

azah said...

shu uemura... huhu.. aku belajar bermekap dan kali ini aku amat berpuas hati sbb dpt belajar cara2 curl bulu mata dengan tepat kemudian pakai mascara! selama ni aku apply mascara cara salah... skrg ni mata aku lagi cantik... hahaha