Thursday, January 8, 2009

Random Updates

1.Last weekend,me and siblings went to Malacca-PD trip.Will update this later.Bile dah dpt gambo2 nye itu :D

2.Sejak semlm sy adalah dtg awal ke opis.Pkol 830-840 am sy dah smpi.Hebat bukan?Ini semua adalah gara2 parking yg sikit di kampeni sy ini dan juga kerana telah dikuatkuasakan tak boley parking sesuke hati di tepi jln yg berline kuning..Adehh..sungguh hampesh!!

3.Semlm adalah mendapat berita panas dr India.Chairman of this kampeni resign sudah.Erk..aku takut!Apakah nasib ku after this.Huuu..so kwn2 sekampeni,jum kite bersedia carik keje baru.Kwn2 yg tak sekampeni,kalo ade vacany kt kampeni korg cepat2 lah inform aku.
Untuk penerangan lebih lanjut,silekan meng-google.Konpem jmpe.

4.Saya sudah membeli freshener baru utk menyegarkan molekul2 udara di sekeliling sy. :)

5.Ape lagi nk update nih!

6.Dah la stop!

7.Azriana ngn Sha puas ati tak?Aku dah hapdet.Heh!

3 comments:

Shasherryza said...

haa..akhirnye...
bertuka gak title nye..kalo x..balik2.."Happy New Year" nye title..org da masuk ari kelapan 2009..die still hepi new year lagi..hahahhaa

item no 3 tu......
permulaan new year yg x hepi la...
camne ni weyh..?? aku da mule kan balik operasi..huhuhu..

**mEaSa** said...

no 3 tu mmg S**T.bongoksss!!beb,operasi tu libatkan aku same

Little Things said...

hahha. puas hati... molekul2 udara awak masih kotor.. x betul2 wangi.. aper kater awak bagi dia shower gel.. murah pon murah... :P