Tuesday, November 4, 2008

Live From Cyberjaya

Cyberjaya?Yep..i'm back to my main office.
Dan sy sekarang di dalam process membiasakan diri dgn environment..huhu
Perasaan sy?Entah..seperti berada di tmpt yg baru.Sume org pon sy x knl.
Huuu..
Ape yg pelik?
Rase pelik sebab
1) x leh YM-ing,Gmail-ing,Gtalk-ing.,Frendster-ing,Facebook-ing.sume forbidden access okay!!Huuu..So kawan2 sy jgn ty kenape sy da lame x online ok!
2) Dah tak dpt layan fly fm lame2.15 minit dah smpi umah.
3) Dah takde jammed..This is the gud part.Eheh!
4) Dah tak ley tido kt surau..huwaa..sy wendu surau MAS :(

Ape lagi ape lagi..huhu..kalo list berjela2 lak nnt :P
Tapi tu la org kate.We have to move on in our life.Erk..tp balik cyber ni move on ke?Huhu…

11 comments:

Unknown said...

hohoho..measa.... but u still can update your blog kan? jadinya rajin2kan diri anda untuk mengupdate blog ekk :))

**mEaSa** said...

i try my very best.eheh!
dunt miss me k! :P

Anonymous said...

yuhuuu measa...
slamat bekerja di cyber ye? best ape cyber. aman jerkk... ehehe

Anonymous said...

huhuhu..measa dh xde peneman aku time2 aku kebuhsanan....

**mEaSa** said...

zughai : mmg dr segi tu best tp dr segi lain yg x bes.huhu..

mynie : tu la..jgn wendu aku k :)

Anonymous said...

luahan hati ku...
aku nyampah tgk email ko skang.....
siti zain????.....oh tidak......
sakit mata okay......
-mama tora-

**mEaSa** said...

oit mama tora..bukan aku yg create emel tu.so aku x bersalah.ko marah org yg create emel aku tuh.huhhh!!

ps:bukan ko je nyampah.aku pon..huhu

Anonymous said...

kalo ade yg nyampah tgk email ko siti_zain..aku plak nyampah communicator ngan siti_zain..budget ziana zain la..hakhakhakhak..jgn marah sara..saje nak semakkn blog kamu...hahaha

**mEaSa** said...

sha:
oi budak..ko tak puas hati ngn aku apsal?menyampah2 aku gak ko carik.huh!

Anonymous said...

hahaha..mmg aku xpuas ati ngan ko..
aku sungguh kebosanan kat sini..
tolongggg...
asyik ngadap si fashan je..

Unknown said...

=)) nape ko tak buat nama ko jadi sarah zain =))


measa....measa..... waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!